Madde

Middag gånger 2,fördelsedag,disco mm

Publicerad 2011-02-16 11:12:38 i Allmänt,

Helgen har bjudit på mycke trevligheter. Förutom att man vakna till kaos i fredags,fy va det hade snöat inte kul. Körde fast när jag skulle lämna Oliver i skolan,fick dela uppp skottningen i tre omgångar va ju så mycke så jag orka inte.
Vi va en sväng till öf och det va trevligt som vanligt lagom med folk och trevliga mammor att prata med.

På fredags kvällen bestämde sig Oliver och hans kompis att dom skulle gå på disco så vi fixa till han med frisa och kläder och sen vart det fullt ös några timmar. Han hade haft kul och tjejrna hade jagat han och hans kompisdansandet va inte lika intressant.

Lördagen blev en lugn hemma dag och lite kopis lek. På kvällen så kom några av mina bästa från solna och åt middag med mig. Mycke mysig kväll med god mat och melodifestivalen.
Fick en lite present av dom två handukar,bodygel, bodylotion och en ansiktsmask. Så gulligt av dom.

Söndag och ännu en lugn dag hemma.PÅ kvällen kom min lilla familj över på födelsdags middag.
Fick blommor lotter och så en shopping dag med min mamma någon dag framöver. Det är toppen och få shoppa med mamma.

Sen kom måndagen och det va min stora dag då jag åter igen fyllde 20 år =)

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela