Madde

Fredag kväll...

Publicerad 2011-02-25 20:31:42 i Allmänt,

Robert jobbar och barna har precis somnat. Lite ensamt så här en fredag kväll. Efter middagen ville barna ut och göra en snölyckta. Snälla mamma du kan väl hjälpa vi har kommit på hur det kan bli kramsnö.Jaja jag kommer när jag dukat av. Det va inet lätt men får duga .Så den lyser fin utan för köksfönstret gick inte att få till någon tak dock.



Medans barna kolla på pomos piano,amigo, barda och fredag kväll med Malin så satt jag brevid och gjorde ett fördelsedags kort.
Om vi kommer till täby i morgon ska jag köpa till lite saker annars får det blir så här helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela