Madde

Äntligen hemma

Publicerad 2011-02-21 06:12:21 i Allmänt,

KL 9 hämtades jag av Malin och hennes pappa. Vi styrde vår kosa mot Kista och Äntligen hemma mässan.
Malin bjöd mig på mässan som födelsdags present så gulligt av henne.
Det va inte så märkvärdit lite lagom av allt men hade velat ha lite mer inredning.Vi va med i lite tvälingar så nu får man se o man vinner något. Malins pappa bjöd oss på lunch och summa sumaro vart det en super trevlig dag.

Vi såg ju så klart hela gänget också



(Inte jag som fotat dom tog en bild från nätet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela