Madde

After ski

Publicerad 2011-02-07 16:34:55 i Allmänt,

Det va ett tag sen jag va här,men har inte haft nån insperation och det har inte hänt så mycke i mitt liv.
Men i helgen va jag på 30 års party med tema after ski med insperation 80 tal.

Vi börja kvällen på kärleksudden med mingel och lite skidlek. Där efter fick vi oss en påse med lite färdkost och papper och penna. Vi tog oss från kräleksudden genom societetsparken upp till contrast upp på norrtäljes högsta topp. Under väge va det frågesport, alla möjliga frågor jag va inte den rätta och ha i laget wiskhy öl ja va nu allt handla om inte min grej. Men vi hade kul på vägen alla fall.

Sen vart det middag och prisutdelning. Efter middagen satte partyt i gång på riktigt och det va en super duper toppen kväll. Jag och Mia festa till halv två när det va dags att ta bussen hem.
Det är jag glad för för ett tag va jag på väg att ta mig vidare. Men då hade jag vart helt körd i går.




Mingel på kärleksudden




Skidstaffet,Mitt lag va snabbast =)




Födelsedags barnen


Party

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela