Madde

Slappare än slappast

Publicerad 2011-12-30 19:46:24 i Allmänt,

I dag har vi gjort ingenting, eller ja nästan. Oliver sov ju borta i natt så jag och William tog en promenad och hämta honom. Ååå vilken dålig mamma jag är som låter mina barn gå ;) . William va så sur och jag va så dum.
När vi kom hem blev det legobygge för fulla muggar. Legostaden ska byggas upp igen.
Brorsan med barn kom på middag och har precis åkt hem.
I kväll blir det godis och filmkväll för mig Robert jobbar natt.
Imorgon är det sista dagen på året och då blir det också massa gott gott sen så börjar nya tider!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela