Madde

Ny vecka

Publicerad 2011-12-12 21:18:33 i Allmänt,

Ja måndag och ny vecka har börjat. Tiden går för fort liksom. Är för dålig på att stanna upp och soffta ner. Gick upp 5:15 och sen har det gått i ett på jobbet. Sluta tidigt,hämta barna,åkte och handla mat, hem och laga mat, bandyträning, så vart det ett pass för mig med min nya träningskompis nere på gymmet,fixa klart presenterna till dagis fröknarna, vek tvätt och nu sitter jag här i soffan och äter frukt och laddar upp batterierna in för en ny dag med luciafirande i skolan och på dagis.

Go natt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela