Madde

Juldagen

Publicerad 2011-12-25 10:45:23 i Allmänt,

Så va det dagen efter den stora dan.
Vi hade en jätte mysigt kväll här hemma i går med mamma och pappa. Tomten kom och barna va nöjda och det är ju det viktigaste.
Ni skulle bara hört William när han öppnar ett av sina mjuka paket : -yes yes och gör segerschest med armarna ett par röda byxor. Han vart så glad, annars brukar ju inte de mjuka paketen vara så roliga. När jag kört hem mamma och pappa så åkte vi en sväng till Roberts syrra och mös vidare.

Nu på morgonen har det byggts lego för fulla muggar, spelats ishockey och byggts bilbana och även körts. Gissa vem som vann hockeymatchen mot oliver??


Jo det gjorde jag !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela