Madde

Ännu en ledig fredag har rullat förbi

Publicerad 2011-12-16 17:35:11 i Allmänt,

Promenad till skolan och lämna oliver, sen skulle vi gå till Öf hade William bestämt. Väl där så va det stängt. Så vi gick hem och fick en hel del gjort i stället. Tog in ved, vek tvätt, satte på en tvätt, lite mys med William och så några viktiga samtal. Vid halv tolv gick vi och träffa Linda och hade en mysig lunchdejt på biten.
Så va det dags att hämta oliver och Elias. När vi kon hem slängde jag i hop några pepparkakamuffins som ja la polkagriskristyr uppe på, mums. Bugar vi varit bollek och snart väntar god middag och lite vin.


Trevlig kväll på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela