Madde

Varit helt slut

Publicerad 2011-08-19 21:33:14 i Allmänt,

Som jag skrev kommer det nog bli en tuff höst. Jaghar verit helt slut på kvällarna den här veckan men hoppas att det ska bli bättre nu när skolan satt i gång och det inte blir lika intensivt.
I dag jobba jag bara halvdag så när Oliver slutade skolan packa vi ihop oss och åkte mot hagaparken,där besökte vi fjärlishuset och gick sen och kolla på ruinerna där dom spelat in en sen från Ronja Rövardotter.
Bilder kommer i morgon orkar inte hålla på nu.
Ska lägga mig i ryggläge en stund innan jag ska agera taxi åt min mamma.

Trevlig helg alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela