Madde

Vardagen igång

Publicerad 2011-08-30 19:06:00 i Allmänt,

Så va det igång med hämtning och lämning. Lämningen känns inte så jobbig men när det är hämtning efter 17 så känns det tungt. I dag vart det kl 17.50, så ska man hem och fixa mat osv. Killarna har dock varit super duktiga sen vi kom hem och gjorde som jag sa peppar peppar... Annars brukar det va trött och grinigt. Men dem gick in och duscha medans jag fixa maten. Vart mycke mat kvar från i går så det va bara värma.
Oliver fixa två läxor efter maten och det kändes skönt att han gjorde det utan att jag behövde tjata om det. Så i dag är det alltså en toppen kväll. Nu sitter dom i soffan och kollar nått djurpogram lungt och stilla.

Själv ska jag måla lite på min stol när jag lagt dem små liven och så ska jag börja på lite nya tittskåp. Se om det blir bra med dom nya. Skåpen är mindre än dom andra så får kankse tänka om lite.

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela