Madde

Torsdag

Publicerad 2011-08-25 12:56:21 i Allmänt,

Nästan hleg och det ska bli så skönt. Jobbar 4 timmar i morgon sen så är det helg och vet ni vad som är skönt? Jo sen är jag ledig på fredagar,ler.
I kväll blir det storhandling efter jobbet, skönt och fylla upp kyl/frys och skafferi. Så fick jag insperation av Mia och ska göra en matlista för september. När jag va mamma ledig (vilket nu är länge sen) så gjorde jag jämnt det men sen har det försvunnit. Innan sommaren gjorde jag vecko matlista.Men nu ska jag planera upp en månad ocn så ska jag kolla med skolan också så vi inte får samma mat där och hemma, det som är så bra är att dagis också försöker hålla sig efter skolan.
Måste få tag i en almenacka för resten av året det borde ju finnas någonstanns så vi kan skriva upp dag för dag va som händer, det är ju massa att hålla reda på jumpa i skolan,utflykter,knytte, simskola lämning/hämtning hur jag jobbar och när robert jobbar osv. Skulle va skönt och få allt samlat så kan den ligga i hallen så har alla koll.
Få kolla på det i daghelt enkelt när jag åker till norrtälje.
Nä nu är min rast slut så nu ska jag jobba vidare.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela