Madde

Söndag och fick massa gjort

Publicerad 2011-08-22 11:12:56 i Allmänt,

Oliver sov borta och vi vakna tidigt. I stället för att ligga och dra oss i sängen gjorde vi oss klara och tog oss ut i skogen,hitta lite svamp. Sen hem och hämta Oliver och så fick vi med oss Elias hem också. William ringde till Viktor så det blev huset fullt. Det vart skönt väder och jag fixa och dona ute, rensa biluppfarten,plattorna framför dörren och rensa jordgubbslandet. Killarna for in och ut och hit och dit.
Till slut försvann alla barn hem till respektoive hem och R fick med mig ut i spåret.Skönt med lite sällskap och dragplåster.
Avslutade kvällen med lite gympa och så slapp i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela