Madde

Regn,regn och så lite regn

Publicerad 2011-08-07 18:57:55 i Allmänt,

Började morgonen med att sätta på vattenspridaren, men det hade ju inte behövts för sen kom regnet och det har ju regnat mest hela dagen. Vilket i och för sig är bra för gräset och kantarellerna i skogen.
Men jag vill ju ha sol mina sista dagar.

Förresten glömde ju går kvällen. Killarna va vakna och det vart glass på Mc-donalds. Det va vi och ungdomarna där vilket va väldigt spännande för kidsen. För vi hann väl sitta en stund så skulle alla killar där i från och gick ut till sina moppar/crossar. Det kördes på bakhjulen och hjälmar satt på halv svaj. Dom va så impade och hade massa frågor om man fick göra si och så.

Dagen har bjudit på en lång skön morogn promenad lite mer legobygge och så en fika hemma hos Malin i Harka.
En lugn dag och mitt huvud arbetar på högvarv för vi har lite planer på att byta rum här hemma mellan oss och Oliver. Så jag går i planerings planer, kan nog bli riktigt bra och så får Oliver lite större utrymme till sitt byggande av olika slag.

Nu ska jag smällta maten och sen blir det nog spåret

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela