Madde

Mys med mina tjejer

Publicerad 2011-08-13 17:46:22 i Allmänt,

Hämta upp mamma och pappa vid 11 tiden i dag och så åkte vi mot solna. Släpte av dom i Danderyd för dom skulle in till stan själv åkte jag vidare till sumpan. Där möte jag upp Minna,Linda,Jenny och Sofie så åt vi lunch på gröna stugan. Vart lite besviken för de va inte alls lika gott där som det va förr måste vart nya ägare.Det brukar va jätte mycke folk men det va det inte heller.
Det vart en super mysig stund,det blir inte så ofta.Men det är så skönt för även fast inte träffarna blir så ofta så könns det som där vi sluta sist. Man vet att dom fins där om det skulle vara nått.
Efter lunchen och massa skit snack så åkte jag och Jenny till Solna C. Där kolla vi runt lite och jag köpte mig en klocka. Nu har jag precis ätit middag och ska smällta maten för att sen ta mig ut i spåret och springa 5 km men kankse ska försöka mig på att springa 8 km???


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela