Madde

Lego lego lego

Publicerad 2011-08-06 21:19:37 i Allmänt,

Eftermiddagen har bestått av legobygge. Killarna vill bygga en legostad och upptäckte då att massa va trasigt som dom ville ha. Så vi har byggt, byggt och byggt. Jag tycker i och för sig att det är rätt kul och bygga.
Så i morgon kan vi nog bygga upp en stad. Dom vill ha vägar men dom är ju så dyra. Två vägar kostar 130 kr inte klokt, man vill ju ha ett gäng så det kan bli lite vägar.

Nu ska vi snart åka och hämta Robert i norrtälje,han har varit hos en kollega som fyllt 50 och firar han lite. Om barna håller sig vakna så blir det en glass på Mc donalds är det lovat så vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela