Madde

Helgen

Publicerad 2011-08-01 21:10:25 i Allmänt,

Fredag
Bjöd inte på så mycket på dagen men på kvällen tog jag bussen in mot stan och möte upp Malin och Robban vid tekniska. Sen tog vi oss hem till Stina och fira hennes 30 års dag. Hon bjöd på massa smått och gott. Vid tio åkte jag dock hem för va inte riktigt på humör och så visste jag att Robert skulle upp och jobba på lördag plus att jag skulle ta mig ut till vätö.

Lördag
Packa in mig och grabbarna i bilen och åkte ut på mot vätö till Jennys landställe. Där va även Minna och Elton. Vi åt lunch och sen åkte vi i väg till stranden och bada. Väl hemma igen vart det matfixa och lite mys. Vi grilla och åt gott. Jennys gata hade någon slags vägfest så killarna hitta kompisar att leka med efter maten. Men vi satt och tröck uppe vid huset drack lite gott och snacka massa skit,MYS!!
Vi gick och la oss och ca tio minuter efter att vi lagt oss börja det låta som bara den och det kändes som att hela taket skulle lyft. Vi gick så klart upp och va tvugna och kolla va som hände. Det va en ambulans helekopter och på vägen stod det en ambulans. Det hade hänt en dragisk olycka bland fest folket.
Sen gick vi och la oss igen ochsov sött.

Söndag
Vi tog det lungt och skönt på morgonen och åt frukost ute i solen. Sen packa vi in oss i bilen och åkte mot stranden igen. Denna gång tog vi en annan strand. Båda ställena hade hopptorn och det tyckte Oliver va jätte roligt.
Efter en super mysig helg så åkte vi hem till Robert och avsluta kvällen med en cykel tur ner till kebaben och åt pizza.

Glömde ju så klart kameran så tyvärr inga bilder från denna fina helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela