Madde

Hallstaviksbadet med sol

Publicerad 2011-08-01 21:46:28 i Allmänt,

I dag har det varit en toppen dag med famlijen :) Vi åkte till Hallstaviks utomhusbad. Solen sken och jag fick nu semester känsla helt plötsligt hoppas det håller i sig min sista vecka. Roberts syrra kom dit också med sina tjejer så barna hade kul.
Oliver är inte rädd för fem öre, från den högsta avsattsen gjorde han i dag backåtvolt, robert hjälpte han även att stå på händer och sen hoppa i.
William är också duktig hoppar från den högsta och försöker sig på utan puffar på det grundare och dyker efter ringar på botten.













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela