Madde

Fyrishov

Publicerad 2011-08-28 20:58:22 i Allmänt,

Vakna i morse av att det vräkte ner mot fönstret. Trist grå dag kände jag bara och R likaså. Så det fick bli en dag på fyrishovs badhus.Lek och bus som avslutades i den varma bubbelpoolen.

 

När vi va klara där åkte vi och åt lite lunch och sen lite shopping. Vart bland annat en blomma till min hall. Det är så dåligt ljus där så inga blommor överlever så ja jag köpte en i plast så jag kan få behålla den.



När vi är hemma så börja vi prata om att inget ringt på köksskåpen vi hade lagt ut och sa att dom får ligga några dar till så sänker vi priset sen. Efter ca tio minuter så ringer telefonen och det är Mustafa från stockholm som undrar om jag har mina skåp kvar. (tänker er samtalet med brytning) Han säger snabb affär jag är där om två timmar du får 500:- snabb affär . Nä sa jag 800 kan jag gå ner till. Men du snabb affär där om två timmar 500:-
Så håller han på och vill veta mått och så för han hade inte tillgång till internet men hade fått höra av nån om skåpen. Till slut blev det 700 och han va på väg. Väl här och han håller på att lasta in skåpen så säger han du ha en fläkt också kanske??
Ja det har jag men vi hade inte pratat här hemma om vi skulle sälja den så fick ringa till R och han tyckte kör, 500:- kan han få den för.
Så jag visar fläkten och och han börjar pruta igen. 1000:- för allt nä 1200:- så han gav sig till slut. Så nu har jag fått alla mina saker sålt och det känns så skönt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela