Madde

Vätö

Publicerad 2011-04-24 21:09:50 i Allmänt,

I dag blev det en tur till vätö till Jenny och Fredriks landställe. Där va Minna med familj och Sofie med kille. En trevlig fika i solen och så massa prata så klart. Super mysigt!
På vägen hem stanna vi på flygfyren och storhandla.Killarna va uppe på lektornet så jag fick gå i lugn och ro.När jag kom fram och skulle betala så fick jag en avstämning,suck.Va viserligen väldigt länge sen och har väntat på det.Men jag packar ju så som jag vill ha det och dom bara slänger ner sakerna. Man får ju tänka lite man kan inte lägga nachochipsen mitt i påsen och massa tunga saker över det blir mos då hallå.
Nu tar det nog alla fall ett tag till nästa hoppas jag.

Kvällen avslutades i skateparken,fattar inte vart dom får sin energi i från jag hade helst bara velat lägga mig framför tv, va helt slut.Tänk om man hade lite av deras då skulle man få så mycke gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela