Madde

Shopping i Uppsala

Publicerad 2011-04-04 11:09:43 i Allmänt,

Vart en sväng till öppnaförskolan i fredags förmiddag, William vill gärna gå dit trotts att det mest är småttisar där.
Tog oss hem efter lunch och fixa lite mellis innan vi hämta Oliver i skolan .Sen packa vi in oss i i bilen och åkte mot Uppsala. Börja i gränby centrum,shoppa lite bebiskläder ,ny brödrost, vårjacka till Oliver och ett par överdragsbyxor, fördelsedags present till Olivers kompis.Sen vart det en sväng på ikea skulle vilja ha en ny matta till v-rummet men kan inte bestäma mig, så vart inget.

På kvällen fixa jag i ordning Oliver som skulle på kalas med utkläddnad om man ville så han skulle va dracula. Vi andra va hemma och hade lite mys framför tv medans han va borta.




lillbrorsan vill oxå speksa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela