Madde

Mina påskgubbar

Publicerad 2011-04-21 19:27:50 i Allmänt,

Skärtorsdag och jag har jobbat kortdag i dag. Så nice och det bästa av allt är att jag är ledig i tio dagar nu. Ja jag vet tjatar lite om det men det ska bli så skönt.Hoppas på STOR SOL och underbara dagar.
Efter jobbet åkte jag till presentaffären och köpte påskpresent till mamma och pappa. Sen hämta jag ungarna.Väl hemma blev det lite mellis och påskkorts målning.
Vid fyra tiden kom Olivers kompis hit så gick dom påskgubbar och fick ihop massa med godis och även lite pengar.Dom va snälla och lät William få gå me.
Medans dom gjorde det så passa jag på att städa huset så nu är det rent och fint.

Nu funderar jag på om jag ska ut och ta mig en lång promenad men vi får se

GLAD PÅSK ALLA!!


Mina påskgubbar.William vägrde öppna ögonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela