Madde

Inte många knop här inte

Publicerad 2011-04-29 18:36:46 i Allmänt,

Vakna till ytterligare en solig dag. Det har varit toppen och varit ledig när vädret varit på topp. Inte gjort så mycke idag inte. Ner till apoteket och smatidigt passa jag på att gå in och beställa nya linser.Just nu är det uteslutet att använda dom men pollen ska väl gå över så jag kan ha linser och solbrillor.
Sen hem och laga killarnas fotbollsmål. Efter det vart det slapp i solen en stund, lite lunch och där efter det toga jag och William tag i rishögen. Våran bil har pajat så vi fick lassa upp på skotkärran och dra ner det till brasan.
Känns så trist den gick igenom beskitningen men så i går när R skulle till jobbet starta den inte så vi fick båcksera den till verkstaden i dag inte fått något svar på va felet är.

Så har vi handlat inför morogndagens grillning. Mia med familj och Madde med familj kommer hit i morogn och grilla. Ska bli mys, så kan jag tänka mig att det blir en liten sväng ner till brasan. Tänkte bjuda på grillspett ,potatis, såser och så sallad. Till efterrätt blir det en browni med aftereight smak. Mia har tipsat på sin blogg så vi får se om jag får till det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela