Madde

Hjärtat i halsgropen

Publicerad 2011-04-13 18:50:39 i Allmänt,

Nu har det blivit tid för Skateparks tid igen. Många timmar satt vi där förra våren och sommaren och tydligen verkar det sitta i i år igen. Så i dag vart det tredje gången. Robert har varit i väg med dom två gånger men i dag förljde jag me dom.
Mitt hjärta fixar inte riktigt allt. Det är ju massa stora killar där och dom fixar ju så mycke saker och Oliver vill så gärna me. Så i dag hoppa dom mellan två hopp men det va så långt i mellan så Oliver fick inte, men så drog dom i hop och Oliver ville pröva så han gjorde det och det gick bra men jag blir så nervös. I år vågar William också åka ner för ramperna men dock med kickbiken tack och lov.
Blir nog många timmar där i år med. Men hoppas på skönare väder så jag slipper sätta på mig vinterjackan och vintervantar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela