Madde

Eldning vid Harka

Publicerad 2011-04-17 10:47:43 i Allmänt,

I går åkte vi till Malin och hennes nya hem. Hon har köpt ett fritidshus i Harka som hon håller på att renovera så hon kan bo permanent. Just nu är det byggarbetare som panelar om, byggt nytt tak och river väggar inne. Hon har även haft några killar där som fält massa träd så vi hjälpte henne i går och dra ris och elda.Malin måla för fullt huset ska bli svart med vita knutar och foder så snyggt. Barna fick också lekkamrater i form av hundar. Dom kasta pinnar och jagades för fullt
Till lunch grilla vi korv och så mös vi i solen.
På kvällen bjöd hon på middag uppe på gården där hon bor just nu. Vi tog cyklarna upp vid sju tiden och vi tio tiden börja oliver tjata om att han ville cykla hem men klockan blev närmare 11 innan vi kom i väg. Oliver va så dukitig som orka cykla dit och hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela