Madde

Vilunda badet

Publicerad 2010-09-18 14:13:24 i Allmänt,

I dag va vi och bada på i upplands väsby.Mycke trevligt bad och alldeles lagom man har full koll. Vi åker och badar mycke så kommer dyka upp här lite då och då.
Dom har som en liten ström och den är favoriten dom åker runt runt runt. Så finns det två rutchkanor massa leksaker och en bubbelpool.
Tog lite bilder men vår data har gått i strejk så den vill inte ladda upp bilder och det är annat som bara helt plötsligt har ändrats så jag uppdaterar sen när vi fått ordning på den.

Bilderna vart inte så bra så det får bli en på william från strömen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela