Madde

Trevlig lunchdejt

Publicerad 2010-09-24 18:25:18 i Allmänt,

I dag efter vi lämnat Oliver i skolan så fick det bli en liten cykel tur till ica och inhandla lite fredags mys mm. William va inte alls upplagd för det märkte jag efter ett tag han gnällde och gnällde på att det gjorde ont i bena.

Väl hemma packa vi in oss i bilen och så åkte vi till Solna och träffade Karin och hennes söta lilla Märta,Ingrid fick va på dagis.
Vi tog oss först en liten fika eller rättare sagt Karin och Märta ;)
Sen vart det lite shopping på hm och lindex. Hitta äntligen en jacka och ett par täckbyxor till Oliver. Byxorna va lite stora men det får va så så dom räcker hela vintern en storlek minder hade blivit för små. Så blev det en pyjamas och strumpor,man kan tro att han äter strumpor här hemma.

Sen blev det lunch och det blev en del skvaller, me like :D. Så fick Karin sin present och det blev bara så bra.Jag har varit lite orolig att hon inte ska gilla det eller redan ha fått nått men hon vart så GLAD !! Super lyckad present.
Märta värsta lugna bebisen sa inte ett knyst, lyx.

Sen bar det hem så vi va hemma till oliver skulle komma hem från skolan.Han skulle få cykla hem själv. Men så ringde en pappa och fråga om han fick hänga med dom hem och det va okej. Så det blev mer ensam tid för William. Tog mig ut i spåret och sprang 5 km innan jag hämta hem Oliver.

'
Olivers vinter outfit

Trevlig helg alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela