Madde

Turkiet

Publicerad 2010-10-24 13:30:04 i Allmänt,

En vecka sen va man i värmen och låg vid poolen och nu så är man hemma i detta väder.

Vi har haft en bra vecka men inte direkt topp väder.Solen kom fram samanlagt tre dagar resten har det varit mulet och någon dag regn. Men vi har haft varmt hela tiden så vi har kunnat lega vid poolen och badat i havet ändå.
Vi planerade in en båtutflykt men den vart inställd på grund av dåligt väder,det av lite synd hade vart kul och komma i väg och göra nått.
Sen skulle vi ta oss in till Alanya en dag men då vart jag sjuk så vi har sett hotelområdet.
Jag fick gå till doktorn hade så grymt ont i halsen och kände att jag inte stod ut längre så gick i väg och fick nån medecin,vi förtod varandra ungefär lika bra,han prata nått om antibiotika men jag vet inte om det va det jag fick.

Ungarna har haft det toppen badat varje dag och fått glass av glasskillen varje dag. Mini disco på kvällarna och så har dom ju haft varandra helt perfekt.

Jag vill i väg igen så härligt att komma bort.

Lite bilder från veckan


Väntan på Arlanda efter tidig uppgång redan 4 va vi uppe och på väg.


Framme i Antalya och vänta på alla väskor


Ute på piren fanns en tremeters trampolin ner i havet så där hoppades det i från och så dök dom på slutet


Jag gav mig upp i vattrutchkanorna. Ungarna åkte varje dag


Frukost tajm


Lek i poolen


Lek i havets vågor


Sol nedgång på stranden

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-10-25 16:35:27

Härliga bilder....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela