Madde

Sömnstörning...

Publicerad 2010-10-01 20:55:08 i Allmänt,

Natten till i går så blev jag väckt runt ett tiden av att William grinade.Gick in och han va varm som en kamin. Trösta och han ville ligga kvar,Gick och la mig och han precis somna så börja han grina igen och denna gång för att han inte han till toan och kissa.Så ville han lägga sig hos mig och så somna vi om igen men så vakna han igen och grina,stackarn. Man är ju van vid att få sova hela nätterna  vid det här laget, så går dagen va jag lite som en sombi.
Plutten fick sen va hemma med pappsen och ha en feber dag.

På kvällen gjorde jag klart tittskåpet till dopet på söndag och så vart det ett dopkort och så en gästbok.
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela