Madde

Marknad

Publicerad 2010-10-08 16:48:24 i Allmänt,

Rimbo marknad är förbi. Hämta killarna efter skolan och så tog vi oss ner bland stånden och tivolit. Tyvärr börja det regna så det va ju inte så mysigt. Men vi började i brandkårens tält för att mätta magen med lite våfflor, sen blev det full fart på tivolit med hopp,åk och lotter.
Jag tyckte dock inte det va så kul och stå och titta på i regnet,så efter några åk fick dom ge sig och så gick vi hem. Fixa lite middag och sen efter den kom Malin ner och vi gick en sväng själva.Inhandla ett par tofflor till mig själv och ett par till mormor så vart det 14 par strumpor och så lite godis till killarna.

Oliver och William va nöjda efter att dom fått åka upp sista biljetterna efter maten





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela