Madde

Storhandlat,advents pysslat och så Oscar

Publicerad 2010-11-27 14:25:09 i Allmänt,

Fredagen bjöd på mycke.Börja dagen med en tripp till norrtälje med william och storhandla på flygis,så en sväng på stan sen hem och fixa det sista in för söndagen då det är första advent.Stjärnor,julgradiner, ljusstackar har fått sina platser. Några tomtar fick komma upp men resten får vänta till julen närmar sig annars hinner jag lessna.

På kvällen så tog jag bussen in till stan och berns. Där blev det lite drinkar med mina tjejer och massa prat. Halv tio satte Oscar Linnros i gång och det va så bra,me like :D
När han hade spelat klart vart det mer prata och så lite sväng om på dansgolvet.
Halv ett tog jag bussen hem då kände jag att det räckte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela