Madde

Renovering

Publicerad 2010-11-13 19:26:39 i Allmänt,

Vi har målat om Olivers rum och möblerat om. Hitta inga bilder på hur det såg ut men ni som vet ser ju skillnaden.
Tidigare va det grönt och så hade han en döskalle på väggen som jag hade målat åt han. Robert hann röja ur rummet och börja innan jag fota.
Oliver gick med på att vi tog bort döskallen på väggen om han fick en döskalle matta som han såg när vi köpte färg till rummet. Så i dag har vi vart och köpt mattan, hylla, tavlor mm till rummet. Gick runt och leta gardiner på ikea,hemtex, jysk mm men hitta inga men så kom jag på att garinerna vi hade i vardagsrummet passar nog och det blev ju bra. Ska piffa med lite kort vid sängen oxå tänkte jag .
Väl hemma blev det fix och trix.


Nu blir det slapp i soffan med barna och sen så mycke bättre och kanske nått julkort


Tokiga Oliver







Mattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela