Madde

Härliga fredag

Publicerad 2010-11-19 16:05:11 i Allmänt,

Jag älskar mina fredagar.
Det är så härligt att ha en extra dag på helgen. I dag efter lämning i skolan så åkte jag och William hem till Ingrid, Märta och bästa Karin :). Vi luncha och fika och hann med massa snack,så vart det massa mys med Märta och Ingrid så klart.William är ju helt fantastisk va det gäller små barn han fixar och grejar för dom klappar och kramar dom.Ingrid är ju bara 1 år men han lekte så fint med henne.

Efter skolan åkte vi hem och så fick jag ta in lite ved medans killarna åt lite mellis.När allt sånt va klart vart det lite julpyssel. När vi va på panduro och handla till julkorten hitta dom en satts med snögubbar som dom ville göra. Så köpte en sån till dom. I dag passa det att fixa med det. Va från 7 år så jag fick hjälpa William med lite stygn men annars gjore han det mesta och Oliver ville oxå ha lite hjälp med stygnen.

Nu ska jag snart fixa lite middag och sen ska jag i väg i kväll och dricka lite vin med mina kollegor.

Trevlig helg





Kommentarer

Postat av: Solveig

Publicerad 2010-11-19 18:02:44

Åh vilka fina snögubbar.Vad duktiga dom är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela