Madde

Farsdag..

Publicerad 2010-11-14 15:24:48 i Allmänt,

Här hemma börja morgonen med lite uppvaktining av barnens far.
Efter lunch begav vi oss av till min pappa och uppvakta han, det vart lite lotter och så elda vi deras stora hög med ris mm.
Medans Robert höll på med elden så gick jag ut i skogen och gjorde mossbollar till mina krukor jag inhandlade i går på plantagen. Efter det så gjorde jag och killarna en snögubbe. :)
Torpet avklarat och vi åkte till Roberts föräldrar där blev det tårta och bullar,mums :)
När vi skulle åka så ville killarna stanna så vi är själva hemma nu och va gör man då?? Sitter just nu här och sen blir det lite fix till killarnas adventskalender jag gör varje år.
Nu ska jag boka in mig på stations jumpan i kväll

Ha det gott




Dagens snögubbe


Mossboll i nya krukan


En på varje grindstolpe se om det kommer till nått när det närmar sig advent

Kommentarer

Postat av: Solveig

Publicerad 2010-11-14 21:03:59

Dom blev jättefina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela