Madde

Adventskalender

Publicerad 2010-11-30 19:57:08 i Allmänt,

I morgon är det 1:a december och julkalendern börjar på tv lika spännande och se va som kommer.Men inget slår ju trolltider som gick när jag va lite,den va ju såååå bra.
Adventskalnder tåget är framställt och vi får se i morgon om någon tomte vart på litet besök med små paket. William är så spännd och undrar hur han kan komma in.

Berätta ju om att vi hade projekt riva vägg här hemma nu är den nere men mycke fix kvar.Målet är ju att det ska va klart till jul.Måste köpas ny fläkt,bänk skiva och lite så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela