Madde

3 års kalas

Publicerad 2010-11-20 17:19:25 i Allmänt,

Efter förmiddagens aktivitet så vart det 3års kalas hos kusin Anton.Mycke trevligt och massa gott fika.
Full fart som vanligt när vi alla samlas,vi är ju några stycken om jag säger så.
Sen åkte vi till torpet och hälsa på mamma och pappa en sväng.Passa på att samla på mig lite naturmaterial så jag kan göra en krans till dörren.

Fick låna massa stämplar av Mia i dag så i kväll ska det pysslas lite :)


Födelsedags barnet


På tårtan satt det en fin grävskopa


Ska låta mossan torka sen blir det till att skapa en krans

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela