Madde

1:a Advent

Publicerad 2010-11-28 20:55:21 i Allmänt,

Dagen börja med sovmorgon,William kom vid halv åtta och Oliver sov till kl nio:En skön och lugn morgon helt enkelt.Annars vaknar dom mellan sex och sju och det utbryter alltid nått bråk och så är morgonen förstörd.
Vi hade en lugn förmiddag hemma. Jag börja röja i kökskåpen och strukturera om för i dag börja vi projekt riva väggen in till vardagsrummet. :D

Efter lunch tog jag med mig William till solna och advents fika hemma hos Sofie.Alltid lika mysigt och gott. Oliver va på kalas och R jobba på här hemma.
Det har varit en skön helg och nu väntar en veckas jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela