Madde

Värme....

Publicerad 2010-05-16 20:59:26 i Allmänt,

Går dagen började med en joggingrunda innan frukost så härligt att komma ut och det är varmt och skönt och tyst runt omkring sig.
Sen hem och äta frukost tillsammans med famlijen. Vi 11 vart det full fart för då hade vi 4 års kalas för Williams kompiasr. Det bästa va ju att det va så fint väder så vi kunde ha hela kalaset ute. Så skönt!
Han fick fina saker och va super nöjd med kalaset.



Resten av dagen blev det inte så mycke gjort skulle ha putsat förnster men blev inte av.

På kvällen cykla jag upp till Malin och så blev det lite drinkar i solen för att sen ta oss in till norrtälje och trädgården där vi fyllde på lite till och sen gick och dansa loss på teatern.

I dag söndag vart det en park med L och barn. Sen hemma och äta lunch.Efter lunchen åkte vi till uppsala och shoppa lite blommor och fördelsedags presenter till Oliver som fyller 7 år snart.
Skulle även i dag ha tvättat förnstrerna men int ei dag heller men fick ner alla gardiner och tvättar dom nu så i morgon efter jobbet får det bli fönstertvätt.
Dennna dag sluta med ett tränings pass uppe hos mamma och pappa. Gräset växer av någon konstig anledning så det va liksom dags.
Se om pappa tar sig i kragen och köper sig en åkgräsklippare så han kan göra det själv.

Nu blir det slapp sen sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela