Madde

mys i solen...

Publicerad 2010-05-31 21:27:01 i Allmänt,

Ledig måndag och jag bara njuter. Mia,Anton och Ella kom ner till oss i dag och lekte lite. Eller rättare sagt jag och Mia satt i solen och snacka medans killarna lekt och Ella sov. Sen käka vi lite lunch och efter det åkte dom hem.Jag och Wiiliam fixa lite ute och sen hämta vi Oliver på skolan. Vi fixade lite mellismatsäck så vi kunde stanna till i skateparken på vägen hem. Efter skateparken fick det bli en sväng till leksaksäffären och byta en present som Oliver fick i lördags och redan hade.
Tänk va svårt det ska va och bestäma sig men till slut så.
Sen ner påvtorget och köpte lite nya blommor visar i morgon.

Efter middagen tog jag bilen bort till spåret och så sprang/jogga jag 5 km spåret.Kändes väldigt skönt och orka utan problem.PÅ onsadg blir det vårruset så nu vet jag att jag kommer orka :)

I morogn blir det jobb sen ledig på onsdag och jobbar halv dag torsdag och så ledig fredag så NICE love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela