Madde

Magnetröntgen

Publicerad 2010-05-28 17:06:45 i Allmänt,

Hade sån tur i dag att det regan så slapp klippa gräset,även fast det behövs.
Det fick bli lite mys hemma och sen bar det av mot norrtälje.Fixa lite inför kalaset i morgon ska ha en lek som heter presentleken.Så gick vi i lite klädaffärer oxå.

Vid två tiden va det dags för MG-röntgen kördes in ett rör och så plåtta dom ländryggen.Fick ligga där inne i ca 30 minuter.Lite obehagligt va det när jag åkte in men när jag såg att det va fritt bakåt gick det bättre annars hade jag nog fått panik tror jag.
När vi va klara där sa hon att jag skulle göra vanlig röntgen oxå vilket jag inte hade räknat med så det tog lite tid på sjukan i dag.
Så nu är det bara vänta en vecka och se när jag får komma och prata med läkaren,hoppas dom hittar vad som orsakar min värk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela