Madde

Härliga söndag

Publicerad 2010-05-02 21:06:13 i Allmänt,

Det har varit en underbar dag i dag.Skönt när man vaknar och känner sig utvilad och fulla av energi. Efter frukost blev det lite ved travning, skateparken med killarna och så lite stuttsmatte hoppning. Efter allt det här blev det kompis lek för Oliver och william oh R gick och bada. Jag tog mig en sväng till Täby c och shoppa skor.För i går hämta jag ut mina skor från halens och inga va bra så ville kolla in vad som fanns på dinsko.

På kvällskvisten blev det middag hos mamma och pappa, sen hemma och lägga killarna och förberda inför morgon dagen då vi ska på utflykt med jobbet till mulle meck parken.Dagis är stängt så william får följa med Oliver har fritids men han får följa med han oxå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela