Madde

En dags jobb på hela veckan

Publicerad 2010-05-12 21:43:50 i Allmänt,

I dag va den enda dagen på den här veckan som jag jobbat.Så härligt är just nu inne i en period då jag skulle kunna va ledig jämnt.
Lite oroligt på jobbet med tjänster och så,så det känns inte så kul att gå dit just nu.

Så har jag fått pollen så himla jobbigt ögonen kliar och jag bara nyser.

Nu är det städat och fixat inför helgen så vi bara kan njuat tillasammans.Eventuellt blir det ett skansen besök i morgon om vädret tillåter.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela