Madde

Drogor och kriminallitet

Publicerad 2010-05-04 22:24:10 i Allmänt,

I dag på jobbet hade vi en kille som prata om sitt drogmissbruk och sin kriminallitet. Han har varit fri i tio år nu och berätta verkligen sitt liv från noll till nu. Väldigt gripande och ungdomarna satt tysta som möss och bara lyssna tom dom som annars int ekan sitta stil i många minutrar. När jag och min kollega hade gott ut från rummet hade många frågor kommit.
En mycket bra kväll med andra ord.Hoppas det blir lika bra nästa gång han kommer.

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela