Madde

återbesök

Publicerad 2010-05-21 19:13:46 i Allmänt,

I dag har det vart en härlig dag som dom andra denna vecka,men det som har vart extra bra är att jag har vart ledig :)
Lämna i skolan sen en promenad med T och william cykla.Efter det gick vi hem en stund och plantera lite blommor och fyllde på dammen med vatten.
!0. 15 va det bvc besök igen, hon kolla in knöllen han fått och tyckte vi skulle besöka en barnläkare i norrtälje och kolla upp den.Hörseln kunde hon inte kolla för han va fortfarande röd i vänster öra efter öroninflamationen så hon sa att det inte va någon idé att gör testet så vi fick en ny tid om två veckor.
I höger öra som han inte visa någon reaktion på sist hitta hon ingen refleks och tyckte det va märkligt. Men vi får som sagt va se om två veckor.

Sen fortsatte dagen bra med lite lekkompis till william och jag fixa i ordning balkongen/altanen baka tårtbottnar och muffins till kalaset i morgon.
Så ska jag fixa i ordning pinjatasen ( hur det nu stavas) oxå så är allt i sin ordning.

Njut av sommar värmen man vet aldrig när den försvinner

Puss och kram ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela