Madde

upplägg

Publicerad 2010-03-02 17:28:57 i Allmänt,

Vet på ett ungefär hur jag vill att det ska se ut men fattar inte så mycke av hur jag ska fixa det, får fråga min svägerska Mia hur man ska göra.Hon bloggar ju oxå här.Vill ju få till en fin framsida.

I dag fick vi börja med att gå ut och skotta,fy va snö det hade kommit är så less på snön nu. Det som finns kan stanna över sportlovet men sen får det faktiskt bli vår.
Sen gick vi till leksaksaffären så fick killarna köpa sig en liten sak.Tanken va att dom skulle få göra det efter jag vart hos optikern om dom skötte sig där men blev innan. Sen skötte dom sig över förväntan när vi kom till potikern (ler).
Så fick det bli lunch och lite fix hemma.
Börja jobba halv två så killarna följde med mig en timme till jobbet innan Robert kom hem från jobbet.
Så nu sitter jag på jobbet och det är väldigt lungt, man kan ju undra vart alla ungdomar är.
Är ju sportlov så det kanske är många som är bortresta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela