Madde

tidig morgon

Publicerad 2010-03-04 08:08:10 i Allmänt,

I går hade jag öppning på jobbet,vilket innebär att kl 6 ska man va där. Öppnar inte i vanliga fall så det va lite tungt.Men sen fick  jag gå hem tidigt så det va skönt. Hann med lite städning här hemmma och så åkte jag och skotta åt mina föräldrar innan jag hämta killarna på fritids och dagis.
Ringde mamma och skulle kolla läget och då sa hon att dom pulsa i snön för pappa inte orkat skotta på kvällarna när han kommmit hem från jobbet.Så kände att jag vill hjälpa dom lite.
Sen blev det middag och efter det bar det av mot Finsta och fotbolls träning för Oliver. När jag och william satt på sidan och kolla kom ena tränan fram och fråga om william ville va med den lilla gruppen och det ville han. Så nästa gång blir det ombytt på han oxå :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela