Madde

Soool!! :)

Publicerad 2010-03-09 12:03:28 i Allmänt,

Tisdag och jag har en lyx förmiddag.Lämna killaran 8.20 och mötte upp T och tog en lång skön promenad i solen,vilket härligt väder. Spritter i kroppen av vårkänslor.
På vägen hem stanna jag och handla en cesarsallad och kolla lite i presentaffären,blev en grå löppare bland annat det andra är lite hemligt så länge.
Nu har jag bara vart hemma och njutit av tysnaden i huset.

Va ju på lite shopping i går och våren hade även kommit till affärerna så nu måste jag boka en dag med min mamma så vi kan gå och shoppa lite. Fick en shopping dag med mamma i födelsedags present nämligen :).
Här är det jag köpte i går: solglasögen tunika ochen liten svart kjol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela