Madde

Simskole avslutning

Publicerad 2010-03-15 10:49:20 i Allmänt,

I går va det söndag och det innebär att det va dags att åka in till norrtälje på simskola med Oliver. Han hade avslutning och nu skulle vi få se om han va färdig eller om det skulle bli tio gånger till.
Han fixa det :D Såg så br aut lite tungt på slutet, så när vi va klara åkte vi och köpte melodifestivls skivan för hade lovat en belöning om han fixa det.

Väl hemma så va vi ute i solen och mös,lite takskottning och lek.
Vid fyra va det dags för William och jumpa så jag lämna han där och passa på att ta en löparunda på 30 minuter.
Kändes skönt!

På kvällen hyrde vi bröllopsfotografen,helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela