Madde

Presentaffären

Publicerad 2010-03-22 20:01:16 i Allmänt,

I dag på lunchen gick jag ner till vår blomaffär och köpte lite sten och sen vidare till presentaffären.Dom har så fina saker på presentaffären, köpte två små kronor som jag ska ha i en av mina tavellister jag köpte i går på ikea.

I går kväll fixa jag till lite vid toaletten för det är det enda hörnet som är klart i badrumet.Vi väntar på att komoden och underskåpet ska komma. Det skulle kommit till bauhaus i fredags men inget kommit än. Vill bara ha hem det så vi kan ta hit rörisen och instalera vattnet.
Plantera om en blomma som jag fick på min 30 års dag av L och H så det va där jag la stenen jag köpte i dag på blomaffären i dag.Krukan köpte jag oxå på ikea i går.



Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-03-23 07:29:40

Åååå vad fint det blev Madde!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela