Madde

helgen slut

Publicerad 2010-03-22 09:13:15 i Allmänt,

Efter jumpan i lördags åt vi lunch och sen åkte vi i väg till vagn och hälsa på brorsan med familj.Super trevligt då det inte blir så ofta.
På vägen hem stanna vi hos Mia med familj och lämna en pump, kolla lite hur dom fått det.Dom håller på att renover lite.
På kvällen va jag och hämta mamma och pappa på arlanda, dom har varit en vecka på kanarieöarna.Bruna och fina va dom,vill oxå !

I går söndag bar det av mot Uppsala och bad på fyrishov. Det va kul som vanligt,härligt att göra nått i hop hela familjen eftersom vi inte har hela helger i hop jämnt eftersom vi jobbar helger båda två. Efter badet blev det lite shopping och affärs tittning.

VARFÖR va snön tvungen att falla ner i går det va ju så härligt i lördags med SOL 9 grader. Nu få det va nog och bara sol och vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela