Madde

Härlig ledig fredag!

Publicerad 2010-03-12 17:12:14 i Allmänt,

Så va det fredag och jag har vart ledig.
Det fick bli en promenad och lämna Oliver i skolan. Sen fick william bestäma vad vi skulle göra. Så han valde att åka och leka med Anton.Så vi åkte dit, trevligt trevligt och kul att hinna snacka och uppdateras lite.
Sen åkte vi hem och åt lunch och baka hallon/rabarberpaj.Så va kl 13 och det va dags att hämta i skolan. Oliver fick med en kompis hem och leka.
Jag fick oxå trevligt besök av J så vi fika på pajen och snacka liet skit. Sen blev det mer bak chokladmuffins med nonstop i så gott. Det ska jag ha med till dom bästa i morgon. Nu blir det snart god lasange och vitlöksbröd, mums mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela